Label Label

Label Label werd in 2005 bekend met zijn labeldoekjes, in 2019 is de collectie volledig herboren!

Het idee kwam van een lieve oma die dit maakte voor haar kleindochter. Geniaal bleek dit, want het enthousiasme werd gedeeld door de consumenten en de doekjes vlogen de deur uit. Heel snel kwam de concurrentie met hun versie labeldoekjes, knuffels en speendoekjes… waardoor het unieke weg was. Vernieuwing was dus nodig. Ook op vandaag! Na de originele doekjes, de dierenfiguren en tal van andere ontwerpen, was het tijd om Label-Label te restylen.

Het resultaat is een volledig nieuwe huisstijl, afgestemd op wat de ouders van vandaag belangrijk vinden. Trendy kleuren, milieubewuste materiaalkeuzes, duurzaamheid… Met deze ‘mindset’ werd Label Label eind 2019 herboren en brengen we in een eerste fase een duurzame collectie aan houten speelgoed. We blijven uiteraard elke dag verder werken om niet alleen deze collectie uit te breiden, maar ook om andere collecties uit te werken! Wordt zeker vervolgd…

Research, brainstormen, tekenen en hertekenen, kleuren zoeken, materialen zoeken, …

Er gebeurt heel wat achter de schermen van Label Label vooraleer een product door de kritische ogen en vingers van ons team wordt goedgekeurd.

Rekening houden met elk aspect:

‘We houden rekening met elk aspect, van grondstof tot verpakking tot klanttevredenheid. Ons team bestaat uit een kleine groep mensen van verschillende leeftijd met diverse interesses en meningen. Ouders, maar ook oma’s en opa’s. We werken telkens nauw samen en overleggen constant zodat er niets wordt over het hoofd gezien.’

Als we toch iets over het hoofd zien, dan rekenen wij op jullie om ons dat te melden. Echt waar, wij zijn klein genoeg om rekening te kunnen houden met de ervaringen van elke klant. ELKE KLANT, duidelijk genoeg? Zo word jij ook een beetje deel van ons team. Niet aarzelen dus, dit is geen verkooppraatje.